Word een veelgevraagde communitymanager!

Maatwerk Kim Buining

Al maanden vragen topondernemers of ik geen goede VA’s ken die hun betaalde community kunnen managen.

En eerlijk, in Nederland komt de kennis vaak niet veel verder dan een paar posts maken op Facebook en mensen toelaten in een groep.

Dit kan anders!

In Amerika heb ik me de afgelopen maanden verdiept in communitymanagement (CM).

Het is ongekend om te zien hoeveel extra omzet deze CM hun opdrachtgevers opleveren!

Omdat ik zelf ook al maanden zoek naar een topper, heb ik besloten het heft in eigen handen te nemen en ZELF mensen op te gaan leiden.

Wil jij als een van de eersten in Nederland dé expert worden in communitymanagement en aangeraden worden in mijn netwerk?

Laat je opleiden tot communitymanager en leer:

  • de meestgemaakte fouten van communitybeheerders en hoe jij die voorkomt;
  • hoe je van klanten FANS maakt; 
  • hoe groepsdynamica werkt in een betaalde setting;
  • hoe je ervoor zorgt dat de betaalde community van jouw klant actief blijft;
  • hoe je jouw klant helpt om met weinig tijd meer leads te verzamelen uit haar gratis community!

Hier in Amerika zijn communitymanagers ENORM in trek. Dagelijks zie ik oproepen voor toppers. Als je nu meedoet aan deze training ben jij deze zomer een van de eersten in Nederland die deze skills aanbiedt.

Wedden dat jij ook in no time vol zit?

 Hoe gaat het in zijn werk?

 

N

De training bestaat uit 4 LIVE lessen die je allemaal terug kunt bekijken.

Lesdagen (avonden): 7, 14, 21 en 28 september.

N

Tijdens de livesessies leer je hoe je een high level communitymanager wordt voor jouw klanten, zodat je een veelgevraagde VA wordt.

N

Na afloop van de lessen doe je een online kennistest. Behaal je deze, dan ontvang je een certificaat van deelname en mag je delen op je website dat je deze training bij mij hebt gevolgd.

Heb je de toetst niet gehaald? Dan kun je voor 99 euro een herkansing aanvragen.

Klaar om je te onderscheiden van de massa?

Claim dan snel jouw plek!

Dit is de eerste keer dat ik deze training ga geven. Je zult een van de eersten zijn in Nederland met dit certificaat.

 

Investering:

1999 euro

Als je voor 1 september besteld betaal je slechts 999 euro.

Veelgestelde vragen:

Mijn klant heeft geen Facebookgroep maar wel een membership/groepsprogramma. Sluit deze training aan?

Nog beter!

Ik zal het even toelichten.

Kijk: vrijwel elke succesvolle ondernemer heeft een betaalde community. Of ze nou een gratis FB groep voor klanten hebben waar ze om tips kunnen vragen of een betaalde membership hebben met duizenden mensen. Er is een community. 

Het nadeel alleen is dat het groepsgedeelte vaak voor geen meter loopt. Mensen komen niet opdagen, ze voelen zich niet een onderdeel van de community… je kent het wellicht wel uit je eigen ervaring.

Het gevolg? De klanten worden steeds minder actief en haken af. Je kunt je voorstellen hoe erg jouw klant daarvan baalt. Niks is vervelender dan dat je weet dat de inhoud van je programma goed is maar de deelnemers er niet alles uithalen. 

Dankzij mijn unieke mix aan kennis tussen marketing en de jarenlange kennis en ervaring als Maatschappelijk Werkster weet ik als geen ander hoe je groepen mega actief en betrokken houd. Zelfs als de deelnemers in verschillende fases zitten en elkaar niet kennen.

Ik leer je hoe de dynamica werkt zodat je als CM exact weet hoe je op situaties moet inspringen en je klant zoveel mogelijk rendement uit de deelnemers haalt.

Ik kan nu niet. Wanneer is de volgende ronde?

In de eerste week van september start de 2e groep. Wil je alvast een kaartje bemachtigen stuur dan een mail naar team@kimbuining.com. Ik leid per editie maximaal 20 VA’s op. Vol = vol.

Blijft de prijs gelijk?

Nee. Dit is de eerste ronde. Ik verhoog elke ronde de prijs. De volgende editie betaal je 1999 euro. Zonde toch als je nu niet meedoet? Het kost je maar 2 uur per week.

Ik volg al een ander traject... word dit niet teveel?

Ik kan niet in jouw agenda kijken maar ik weet wel dat we altijd 2 keuzes hebben:

1. Je doet niks . Het grote nadeel is alleen wel dat je jezelf ook niet verder specialiseert en niet weet hoe dit werkt terwijl je klanten er waarschijnlijk wel om gaan vragen.

2. Je schrijft je in, bekijkt je agenda kritisch en zorgt ervoor dat je 2 uur per week investeert om aan je bedrijf te werken. Wedden dat je tijd kunt besparen als je minder tijd verspilt met scrollen?

Voor welke optie ga jij?

 Ja, ik wil communitymanager worden!