Zo zorg je voor meer interactie in jouw Facebookgroep

 

Wellicht heb je net zoals ik een eigen Facebookgroep.

Een groep waarin je mensen wilt samenbrengen, wilt helpen en waaruit je wellicht ook wel heel graag klanten zou willen werven.

Is dat überhaupt mogelijk?

Zeker!

En het toffe is: je hebt er geen groep van 1.000 of 10.000 leden voor nodig. Een van mijn klanten lanceerde zelfs succesvol haar aanbod in een groep van nog geen 100 leden.

Hoe dat kan? Ik zal wat meer informatie met je delen…

Vorige week lanceerde ze een nieuw aanbod in haar groep. Nooit had ze erbij stilgestaan dat ze dit ook aan anderen kon verkopen. Dit terwijl haar sessie enorm waardevol voor hun leven zou zijn en ze mensen er enorm veel inzicht mee kon geven.

Toen ze dit realiseerde besloot ze om in actie te komen: ze deed een een mini-lancering in haar groep.

Geen grote hype inclusief webinars en toeters en bellen.

Nee, een kleine, to the point lancering onder de mensen die haar al vertrouwden.

Het resultaat was echt waanzinnig.

Binnen 36 uur trok ze 5 nieuwe klanten aan. Man, wat was ze blij!

Als coach vond ik het vooral kicken om te zien hoeveel zelfvertrouwen dit haar gaf.

Wat was er ineens veel mogelijk! Ze zag gelijk overal kansen.

Wellicht vraag je jezelf af hoe ze dat voor elkaar kreeg?

Stap 1 is het verhogen van de interactie in de groep. Zonder interactie krijgt niemand jouw post te zien en weet je überhaupt al niet 100% zeker waar mensen naar verlangen.

Heb je geen idee hoe je retegoede content bedenkt? Dan heb ik een cadeau voor je! Ik heb een checklist gemaakt met 20 content-ideeën die ervoor gezorgd hebben dat de interactie in mijn groep verdubbelde.

Verhoog de interactie in jouw Facebookgroep met deze tips!

dit veld niet invullen s.v.p.

Laat een bericht achter